عکس قشنگ



به گلها نگاه کنیم . هیچ کدام مثل هم نیستند . با اینهمه تفاوت وقتی کنار هم قرار میگیرند چقدر زیبا هستند . کاش ما آدمها مثل گلها باشیم . پر از تفاوت اما کنار هم زیبا .پر از تفاوت اما با هم مهربان .
«فرناز»

از گالری فرناز در اینجا
نظرات 16 + ارسال نظر
پروانه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:47 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

این دسته گل را بسیار دوست دارم و گل های لای زروق پیچیده و تزیین شده گل فروشی ها را اصلن دوست ندارم .

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:02

این دسته گل و پیام آن بسیار زیبا و پر محتوا ست.
باید تلاش کرد برای بدست اوردن این شرایط
منیر

فیروز شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:28

فرناز گرامی

از زحمت شما متشکرم.

فکر می کنم ایشون هم تایید می کند.

ای کاش کاکتوس هم بین این گل ها بود.


ــــــــــــــــــــــــــ
عکس ایشون را از لینک داخل پست نگاه کنید.

آرزو شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:56

بانوی عزیز سلام
جمله شما زیبایی گلها را کاملتر کرد . و آیا میدانستی پیام دیانت بهایی هم همین است؟

سلام آرزو جان
نمی دانستم
جمله هم از آن فرناز است.

پاتوق گورکن ها شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:12

شبی کنار چشمه پیدا شو میان اشک من چو گل وا شو

یاد ترانه ی ماندگار تو ای پری کجایی:
http://kiaeeblog.persianblog.ir/post/96

فریدون یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16

من کمتر اتفاق افتاده است گلی را برای خودم بچینم. تماشا و بوییدن گل برایم کافی است. و اگر برحسب دوستی و رفاقت قرار باشد برای کسی گلی ببرم معمولن به یک شاخه گل اکتفا می کنم.
گل میخک را بسیار دوست دارم و بوی گل سرخ... فراوان دلنشین است. راستی این همه تنوع رنگ و بو و شکل در گلها برایتان شگفت انگیز نیست؟ چگونه است که در چند وجب خاک این همه تنوع در گلها بوجود می آید ؟ با اینکه همه از یک خاک و آب سر بر می آورند.
راستی نام چند گل را در طبیعت می توانیم نام ببریم؟ من اکنون این گلها را به یاد دارم . رازقی. شمعدانی . نرگس. گل سرخ . لاله . میخک. گل یخ . گل یاس. گل میمون . گلایول. گل ختمی. گل گاوزبان. گل نیلوفر

در اشعار فارسی چقدر کم از گلها نام برده شده است؟ چرا ؟

گل تنها چیزی است که برای هر موقعیتی می توان برد. برای عروسی. برای دوستی . برای تولد . برای ....

مطالبی که فرناز گرامی در باره گل هانوشته « کاش ما آدمها مثل گلها باشیم . پر از تفاوت اما کنار هم زیبا .پر از تفاوت اما با هم مهربان .» از صمیم دل موافقم و راستی کاش این طور می بود
با صمیمانه ترین درود ها


[ بدون نام ] یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55

پروانه ی نازنینم .. اعتراف می کنم که بشدت هیجان زده شدم اونقدر که فکر کردم حالم شبیه کسی هست که یک جایزه ی بزرگ بهش تعلق گرفته (اونم ناگهانی و بدون خبر قبلی ) حالا قراره بره اون بالا و سخنرانی هم بکنه ! حسابی هول شدم و نمیدونم چی باید بگم . می دونم که همه ی آدمها از اینکه بهشون توجه بشه خیلی لذت می برن اما گاهی بعضی از لحظه ها غیر قابل تکرار و فراموش نشدنی هست برای من این لحظه نشاط وصف ناپذیری داشت و اینو مدیون تو هسنم و مرسی .

فقط بگویم بسیار خوشحالم که می توان در این دنیای مجازی هم دوستی را تا این حد خوشحال کرد.
ما همگی شما رو خیلی بیشتر از اینا دوست داریم.

پست تو موجب شد که دوست سی و چند ساله ام منیر که از خوانندگان همیشگی این وبلاگ کوچک است پیامی از خودش به جا بگذارد.

فرناز یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

خانم منیر عزیز .. من هم خیلی دوست دارم در این راه تلاش کنم . و حالا احساس میکنم مسئولیتم سنگین تر شد .
فیروز عزیز .. از تایید "ایشون" حتی بیش از تایید شما لذت بردم و کاملا" جدی موافقم که باید کاکتوس هم میداشت .
خانم آرزو .. برام خیلی جالب بود دونستن این مطلب , اینکه چیزی که در یک لحظه به ذهن من رسیده پیام یک دین هم هست .. خوشحالم که اینو فهمیدم و مرسی که این نکته رو به ما یاد دادید . .
آقای فریدون عزیز .. آفتاب گردان شاه گلها را فراموش نکنید !

فرشته دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:54 http://freshblog.blogsky.com

دسته گلهای وحشی با رنگهای وحشی مکمل طبیعت پروردگارن به قدری زیبان که ساعتها حاضریم نگاشون کنیم و ازشون عکس بگیریم و یا خشکشون کنیم برای اینکه این طبیعت وحشی رو به خونه هامون ببریم ... اینها ادم رو یاد اصلش می اندازه.....خــــــاک......

فرشته دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:57 http://freshblog.blogsky.com

مهرگان جشنی به سپندینگی تاریخ ایران خجسته باد

حسام دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:29 http://foroozan.govashir.net/

پروانه عزیز چه یادآوری خوبی درباره گلها کردی. ممنون از لینک مطلب موزه کرمان. آنقدر این اتفاق فاجعه آمیز بود که به آن لینک دادم. برقرار باشی دوست نادیده

فرناز دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:34

پروانه جان
امروز ۱۵ مهرماه روز - بخشایش و دوستی - از جشن مهرگان در ایران باستان است . بهترین دوستانمان را پاس داریم . درود بر تو ای دوست عزیز .

پروانه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:38

دوستان گرامی
جشن مهرگان را در وبلاگ تماشایی و اندیشه برانگیز "عکسامون" ببینید.


http://axamoon.blogsky.com/

http://axamoon.blogsky.com/1387/07/16/post-146/
لینکش در حاشیه هست

پروانه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

فرناز گرامی
این جشن مهرگان بر تو و همه ی دوستان خجسته باد.

راستی چگونه می شود در گاری عکس نظر خود را نوشت.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:46

dar deyanate Baha'i ine: hazrate Baha'olah mifarmayand:
ای اهل عالم سراپرده یگانگی بلند شد به چشم بیگانگان یکدیگر را مبینید همه بار یک دارید و برگ یک شاخسار

دوست ناشناس گرامی:
از اینکه این پیام را اینجا نوشتید سپاسگزارم.
انسان ها در همه جای دنیا دارای ویژگیهای انسانی مشترک هستند و طبیعی است که سخنان مشترکی را هم بگویند . از این نمونه ها زیاد وجود دارد مثلن گرد بودن زمین را ابتدا ابوریحان کشف کرد و ۶۰۰ سال بعد گالیله بدون اینکه از کار ابوریحان خبر داشته باشد به عنوان نخستین نفری که گرد بودن زمین را ثابت کرده شناخته شده است.

amin یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:50 http://www.arezoha.blogfa.com

salam mamnon ke javab dadid az nazareton ham motashakeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد