اردوی اصفهان-۱

نظرات 4 + ارسال نظر
فریدون پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:06

راستی چرا شعر ها در خاطر من از بر نمی شود
وقتی باران می بارد بال کلاغ ها چرا تر نمی شود

مرغابی ها سکوت را نمی شکنند در فصل باران
هرگز از یاد من نمی رود صمیمیت و مهربانی یاران
گرچه آسمان لندن ابریست
اما دل من سرشار شوق دیدار است

سلام سالار عزیزم

سلام عمو فریدون
ما هم مشتاق دیداریم

بابک.پ.25 سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
شما خوبی؟
عکس ها جالب بودن
راستی ببینم رنگ این توت ها راحت پاک می شه ؟
البته باید بگم بعضی از عکس ها یه خورده تار هستن که اگه می شه درستش کن
بای بای
امضا: من کارشناس نیستم اما دوست دارم نظر کارشناسی بدم،همین

فریدون سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:41

سالار جان سلام
این روز ها ی تعطیل خوش می گذر؟. دیدم که نوشتی به شعبده بازی هم علاقه داری . سر گرمی خوبی است. چندی پیش که رفته بودم به کنفرانس مدیران دانشگاه در آنجا جوانی را دیدم که برای سرگرمی حضار تا آماده شدن نهاردر ساعت تفریح کارهای جالب توجهی از شعبده بازی انجام داد. مثلن جلو چشم ما یک دسته روزنامه را به اسکناس بیست پوندی تبدیل کرد . با ورق کار های عجیبی انجام می داد. مثلن می گفت توی ذهن ورقی را انتخاب کن. وقتی انتخاب می کردیم او می گفت که کدام ورق را در مد نظر داشته ایم. همه مات و مبهوت شده بودند.

بعد از نهار وقتی دوباره جلسه شروع شد من گفتم برای تامین بودجه و گسترش دانشگاه من روز نامه می آورم و از این جوان می خواهیم آنها را به پول تبدیل کند. همه زدند زیر خنده. یکی از اعضا که موضوع را جدی گرفته بود گفت تبدیل روزنامه به پول کاری غیر قانونیست. من آنقدر خنده ام گرفت که نتوانستم خودم را نگه دارم و مجبور شدم برای جند دقیقه ای جلسه را با یکی دیگر از همکاران ترک کنیم.
راستی خوب میشد اگه می تونستی اشکارات تایپی نوشته های منو با بد جنسی های صاحبخانه ام را غیب کنی.
همیشه شاد و سلامت و پیروز باشی عموجان

فریدون جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:08 http://www.parastu.persianblog. ir

سالار جان در جستجوی خود برای یافتن آثار عزیز نسین به زبان انگلیسی به اینجا رسیدم . گرچه به انگلیسی یا فارسی نیست ولی با این حال قشنگ است . بیا با هم گوش کنیم
http://www.last.fm/music/Aziz+Nesin/+videos/+1-6-K7SKRXSvw

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد